Cj1337 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg har akkurat kjøpt en 81 mod. Bmw 316 E21 utgave. Jeg har et par spørsmål! 1. Hvor finner jeg blanke blinklys? Liker ikke de oransje. 2. Har sett folk skrive om BBS stylingset til E21'en.. Hvor finner jeg dette? 3. I denne bilen står det en 518 motor ifra 85, jeg lurer på hvor jeg kan finne tuningset, turbo osv. til den? 4. Hvis det finnes en side der de har alle slags deler, som jeg kan skifte ut.. Det kan være seter, lys.. alt mulig, så gjerne skriv ned. Vil også ha forslag til hva jeg kan gjøre for å få den til å gå bedre:) Håper på mange svar, forslag og så videre! Mvh. Christer Jensen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Det må da vær noen som vet noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Søker svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frodo_ Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Kanskje det tar litt tid før folk leser tråden din? Prøv http://www.koed.dk eller sjekk Kjøp og Salg på bimmers.no Siter [o] BMW E46 320cd Coupé [x] BMW E36 328i Coupé[/url] [x] BMW E34 520i/527i Keep it clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Takk takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Jeg har akkurat kjøpt en 81 mod. Bmw 316 E21 utgave. Jeg har et par spørsmål! 1. Hvor finner jeg blanke blinklys? Liker ikke de oransje. 2. Har sett folk skrive om BBS stylingset til E21'en.. Hvor finner jeg dette? 3. I denne bilen står det en 518 motor ifra 85, jeg lurer på hvor jeg kan finne tuningset, turbo osv. til den? 4. Hvis det finnes en side der de har alle slags deler, som jeg kan skifte ut.. Det kan være seter, lys.. alt mulig, så gjerne skriv ned. Vil også ha forslag til hva jeg kan gjøre for å få den til å gå bedre:) Håper på mange svar, forslag og så videre! Mvh. Christer Jensen 1. Blanke blinklys finner du på ebay. (sorte også). 2. Igjen ebay eller bimmers.no kan du forsøke deg på. 3. Det finner du ikke, om du skal koste mye på en motor ville jeg heller ha lete fram en M3 motor, er en tilsalgs i Danmark for 35k. 4. Koed har noe, men du kan også sjekke ut Jeroen's BMW E21 Network Der er det linker og tips. Er skrevet på engelsk. Har to 316 selv, jeg kommer nok til å velge et rimeligere alternativ enn M3 om jeg ikke finner noen til en bra pris. Om ikke så blir det 318is motor fra E30, men litt kammer etc. Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 1. Blanke blinklys finner du på ebay. (sorte også). 2. Igjen ebay eller bimmers.no kan du forsøke deg på. 3. Det finner du ikke, om du skal koste mye på en motor ville jeg heller ha lete fram en M3 motor, er en tilsalgs i Danmark for 35k. 4. Koed har noe, men du kan også sjekke ut Jeroen's BMW E21 Network Der er det linker og tips. Er skrevet på engelsk. Har to 316 selv, jeg kommer nok til å velge et rimeligere alternativ enn M3 om jeg ikke finner noen til en bra pris. Om ikke så blir det 318is motor fra E30, men litt kammer etc. Skal prøve=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Jeg har akkurat kjøpt en 81 mod. Bmw 316 E21 utgave. Jeg har et par spørsmål! 1. Hvor finner jeg blanke blinklys? Liker ikke de oransje. 2. Har sett folk skrive om BBS stylingset til E21'en.. Hvor finner jeg dette? 3. I denne bilen står det en 518 motor ifra 85, jeg lurer på hvor jeg kan finne tuningset, turbo osv. til den? 4. Hvis det finnes en side der de har alle slags deler, som jeg kan skifte ut.. Det kan være seter, lys.. alt mulig, så gjerne skriv ned. Vil også ha forslag til hva jeg kan gjøre for å få den til å gå bedre:) Håper på mange svar, forslag og så videre! Mvh. Christer Jensen Du kan alltids høre med schmiedmann.no ( visst jeg skrev det riktig nå ) eller gsbildeler.no Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cj1337 Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg