xZoPpY Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hei Hvor får jeg tak i polermaskin, ikke roterende som folk fraråder for dem som ikke har drevet med dette lenge.. men derimot eksentrerende polermaskin. Jeg lurer på om noen vet hvor jeg kan få kjøpe dette.. er litt skeptisk til biltema, så er det noen som kan tipse meg om noe som kan garanteres virker? Hva er ca pris på dette, må det bestilles fra webshop eller kan jeg få tak i dette i butikk her i Bergen? Mekonomen kanskje? Roterende polermaskin er jo som sagt ala vinkelsliper, hva er det som er problemet for en nybegynner med denne? Er den bare å glemme for en nybegynner? Ser at det er disse som det selges mest av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har selv brukt den biltema maskinen flere ganger og den funker bra til den prisen, clas ohlson har også en slik som skal være helt grei. Men det er også viktig og ha gode pads og produkter. For å gjøre det enkelt kan du lese litt her istede for at jeg skal sitte og skrive resten av kvelden:op: Maskin Polering - Detailers Club Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Tusen takk :) Nå vet jeg at jeg bør går for DA polermaskin. Er biltema sin flott til bruk over hele bilen? Disse som har annerkjent merke, hva ligger disse på i pris og hva blir kostnaden? :) Link? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Den er flott til bruk over hele bilen ja. Skal du ha en "ordentlig" maskin fra kjent produsent blir det en del dyrere, men man kan jo spare litt på å handle i utlandet. Her ihvertfall noen. Liste Over Polermaskiner - Detailers Club Norway Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ja, så det, nyttige tråder, men det står DA kommer så.. så da vet jeg ikke om andre steder enn clasohlson eller biltema som har eksentrende maskin.. :) Tips til andre steder, mottas med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 DA og roterende: Larsens Bilpleie Nettbutikk DA og roterende i ett: Motek Vet at bilxtra også har DA og roterende også har vel Best Tools et eller anna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Meguiars Dual Action Polisher G220 Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Roterende maskiner Einhell og Makita får du hos Bilxtra og Vest Bilutstyr. Hitachi skaffer de f.eks hos Åsane Sand og singel. Milwuakee og Dewalt får du hos proffpartner f.eks i åsane og i kanalveien. Cyclo padder til biltema/Clas Ohlsson maskin får du hos Vest Bilutstyr. Meguiars padder får du hos Noen Bilxtra(åsane har på lager) og hos Vest Bilutstyr. Megs proffserie hos Vest Bilutstyr og Bilxtra Åsane tror ikke de andre bilxtra butikken har noe i proffserien til megs. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Takker for utfyllende svar arevb. Tror jeg går for clasohlson sin, den bør vel være grei for en nybegynner? Meguiars produktene har jeg ikke sett mye av på bilextra, bare noen få på lagunen, men om du vet at åsane bilxtra og vest bilutstyr har alt, får jeg ta meg en tur dit =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Åsane har litt. Vest Bilustyr har det meste av megs produkter. Men proffserien står ikke i butikken. Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg