Judas86 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Var ute og spant litt med min Golf 3 Syncro i går. Alt gikk fint en god stund, men så plutselig begynnte det å komme ulyder fra under/bak bilen et sted. Og nå drar den bare på forhjula. Pluss at det fortsetter å komme ett og annet brak fra bakhjula når jeg kjører sakte og svinger samtidig eller spinner. Noen som aner hva som kan ha skjed, og hvor mye det kan koste å fikse det? Evt. tips om bra verksted kommer også godt med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Hvis du hører ulyder bak så vil jeg tippe drivknuter eller diff.. Ta bilen til NAF eller Møller for sjekk hvis du ikke føler deg kompatibel til å sjekke selv:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg