johans1 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg må bytte kanaler på min Opel Astra, og ønsker tips til fremgangsmåter, for å få dette best mulig til, på kortest mulig tid, da jeg snart skal inn på EU kontroll...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Puss vekk til du kommer til metall og puss helt til du har kommet til friskt metall som ikke er berørt av rust, skjær vekk delen med plasmaskjærer, vinkelkutter, bajonettsag, plasmakutter osv. Dekk til området du har sveiset på en ny del med f.eks. kitt og spray tectyl oppå. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johans1 Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Javell... Men om man nå ikke har nødvendig utstyr da? Jeg er bare interessert i å få bilen gjennom eu kontrollen.... om den holder over lengre tid, det bryr meg ikke... Det er bare for å få litt mer tid på meg, til å finne nybil, at jeg trenger en kjapp løsning, som er god nok til eu kontroll.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Det er ikke sikkert dette stemmer, men jeg har hørt at man har lov til å popnagle plater på understellet osv for å forsterke konstruksjonen i stedet for å fjerne skadd metall og sveise på friskt metall. Om det er riktig eller ikke kan jo noen andre svare på. Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 _evje_: På understellet? Du mener karosseriet? Høres veldig jalla ut. :D Men det finnes ingen kjapp måte og bytte en kanal på, hvis ikke det er små biter du kan kappe og sveise inn nytt. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg