Jock1 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 har gått til innkjøp av en STRØKEN vento 2.0 GT AutoDB.no den har gått litt langt, men er veldig godt tatt vare på, så da er det bare å melde seg inn i vwaudi-club, og stille opp på neste treff ;P // Da skal jeg selge gobilen . grunnen er at jeg har lyst på bora, og driver og snuser litt på et jetta prosjekt:) http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1891841 Prisen er ikke fastsatt, men kjøpte den for 50, så noe skambud er ingen vits;) pm eller ring for mer info:) 99385496 Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Vento Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Denne har eg og vurdert er på utkikk etter ein Vento 2 liter med 5 bolts understell og denne var no berre bra synd den har gåt så langt, litt styg men håper du kommer til å gjere noko med den og legge ut her om det.:hailvw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ventovr6 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 grattis med ny bil;) og lykke til:) Siter -MartaRacing- Low and slow! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwven2 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Oi Oi:)den var ikke verst synes jeg. Grattis! Siter vwven2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 neida, den er veldig pen:) både utvendig og innvendig:) blir vel og se på noen treff fremover:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvilken produsent er det som har de lyktene du har på bilen? Kunne du funnet ut av det? Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Hvilken produsent er det som har de lyktene du har på bilen?Kunne du funnet ut av det? de er custom støpt i glassfiber gitt;) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 de er forresten til salgs, da jeg har lyst på angeleyes, eller svarte lykter :) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KCMania Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 de er forresten til salgs, da jeg har lyst på angeleyes, eller svarte lykter :) Hva skulle du hatt for de da? Send meg en PM med pris osv :) Siter Uno, Dos, Audi, Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_99 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Veldig pen. Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med for et slikt pent eksemplar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Februar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 måtte ut med 50 lapper, fikk med en grei forsterker også, så var ikke så veldig ille pris:) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Så bra ut dette, hadde gjort seg med noen tøffe 9x16 felger ja :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Var deg jeg blinka til i Hamar igår? Så bakparten på en Vento som lignet og noen som kikket litt ekstra når jeg kjørte forbi ;) Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jock1 Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 det kan godt hende, for jeg var i hamar ei god stund i går kveld så : p det var ikke deg i rundkjøringa ved statoil? syns det ligna på bilen skjønner du ;) Siter - Volkswagen golf 1993 1.8GT X 1992 Volkswagen vento 2.0 GT --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Hehe, jeg kom fra rundkjøringa, skulle egentlig rett frem men tenkte jeg kunne se etter noen kjentfolk. Så jeg tok ei runde i rundkjøringa og kjørte inn mot CC, så kjørte jeg bak deg og en 4'r golf og blinka før jeg forsvant bak CC. Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg