FOLKE Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 Har nettop kjøpt meg golf 5, men det er bare orginalfelger på den og eg kunne tenke meg 18" eller 19" felger. Så viss nåken kunne gitt meg nåken linker der eg kunne funne felger så hadde det vert flott. Kunne gjerne fått tips om ting å gjere med den for å fått den litt grommere. bilen er ein 2004 mod 1,9 tdi comfortline sølvfarget. på forhand takk. Se bildet mitt, det er rå felger til Golf.. Hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2008 Hvordan blir det med ET 35 på en Golf v? Krever en del jobb, men kan bli heftig med nok senk og små hjul 18x8.5 et 35 og 18x9.5 et 40 Falken 452's 215/35 foran og 215/40 bak Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg