Trx_Andersen Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Hallo. Er veldig at og fram med åssen bil jeg har tenkt meg til sommeren. Er så veldig mye fint ute der.. Men en Audi s4 Biturbo, med rs4 kit. Det er har jeg utrolig lyst på. Med ca 400-450 hester. Det er er holdbart og brukbart... Men så har jeg sett at det lønner seg alternativ beregning på disse.. Noen kunne hjelpt meg med det? Her er bilene jeg har sett på: CarAd: Detailed Item ViewCarAd: Detailed Item View Takker for hjelpen, tar også imot andre forslag. Men ska helst ha den mest mulig strøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 den blå er solgt Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Flyttet fra Annet bilrelatert til Audi -> A4, S4 & RS4 (1995-2001) Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Den gule var jo konge!! :D Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 fine biler begge to var noe snakk om alternativ beregning i tråden til pålern Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg