AudiThomas Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Finnes det noen slags "led-panel" som en kan feste i bakruten som en kan skrive ting inn og så blir det rullende tekst? Sånne røde ledlys.. Synes det er så utrolig mange elendige sjåfører som skulle fått høre en melding.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 De har på clas ohlson Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 De har det over alt! TopGear gjorde dette i en episode, da de skulle på kamping :) Men husk, dette er noe som distraherer sjåføren av bilen bakom deg, og det tror ikke jeg purken liker så godt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiThomas Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 hva heter dette da? jeg vet ikke hva jeg skal søke på- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ean72 Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Finnes det noen slags "led-panel" som en kan feste i bakruten som en kan skrive ting inn og så blir det rullende tekst? Sånne røde ledlys.. Synes det er så utrolig mange elendige sjåfører som skulle fått høre en melding.... ...og du er en av dem. For flere selvutnevnte leke-politi med høye tanker om egen ferdighet trenger vi jo på veiene. Og det morsomme er jo at når Onkel Blå stopper deg så er det du som får bot og ikke han/hun som ifølge dine standarder kjører som en/ei krøkke. Ha en god dag :m'm: Eirik A Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg