Villstyring Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 (endret) Heisann :) Detta er en stund sia nå, men på Rudskogen i fjor satt jeg på med en venn av familien i Speedster'n hans, bedre kjent som ''Blackster''.. Det gikk som det gikk, sikkert noen av dere som så alt sammen å^^ kjørte ut i første svingen og havna på toppen av dekkbarkhaugen (var visst ny rekord det..!) V sia forran er helt ikke-eksisterende og siden stort sett hele fronten henger sammen i et stykke..aå må hele skiten byttes.. hos original-forhandler vil det koste 70.000,- UAKTUELT! Har veldi lyst til å hjelpe han så han får tak i ny front, men vanskli å få tak i.. Noen idèer? Skal fikse bilder etterpå!! på forhånd takk for all hjelp! Endret Mars 26, 2009 av Villstyring Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Bilder av bilen før uhellet (håper ikke eiern blir forbanna på meg for detta, vil faktisk bare hjelpe..): Etter uhellet: Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 nå vet jeg ikke hva fronten på disse bilene er laget av(glassfiber? ) men om det er mulig å bruke deler fra en bil som er skadet på motsatt side og støpe(plaste) dette sammen så er jo det en mulighet. Isåfall ring Hertz bilutleie på Leknes og spør etter Dag Olsen(76081844),han skadet en Speedster for en tid tilbake dog på motsatt side. Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Hva med Tyskland da? F.eks. eBay: Neue und gebrauchte Elektronikartikel, Autos, Kleidung, Sammlerstücke, Sportartikel und mehr – alles zu günstigen Preisen Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg