jokki Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Har en 2003 mod golf IV Tdi 4-motion. Har gjort noen småting men, Skal begynne å gjøre klar "GLISE" for sommer sesongen på veien nå:) Planer: Eksteriør: Proffsoting av ruter i Russland innen februar er over :) Cleaning av dørlister, bakluke, sveise badlook istede for trasig glassfiber list. Bytte fangere til Bonrath sine uten lister og spoiler. (hel fanger istede for delt) Bestille Eta Beta Titan x 18" felger. Nye led baklykter og blink i sort. Har Sorte FK angeleyes me xenon i nær og fjærn lys. Hella micro spredere me xenon :) Ny lakk.. (kompis som er lakkere) :D Interiør: Bytte til R32 speedo skiver. Alu detalier rundtom i bilen. skal til russland og sy om setene og dørene til delskinn i sommer . Stereo: har Soundstream stereo nå, men ska bytte ut denne med Rockford eller alpine :) Spilleren jeg har skal jeg selge.. 7" toutchscreen dvd spiller.. skal ha 3500 kr vist noen er intressert?? :) ellers tar jeg gjærne imot tips og triks :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Ser veldig bra ut!!:D Slenge ut noen bilder??=) R32 speedo skiver, hvor får du tak i det?? har R32 rattet i min bil, ambefales!!!:D(Y) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 finner d meste både på tysk og vanlig ebay :) man må bare leite lenge nåkk :) har aldri lagt ut bilder før så hvordan gjør man d??? :p Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Litt spennende da eg selv holder på med en slik 4motion, hva motor du har i denne da, og denne spilleren kunne eg gjerne fått litt mer info på min mail, stian-oppistov@tele2.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 har kun en 100 hk.. men funker helt greit til mitt bruk :) skal chippes til sommeren også :) har sendt mail ang spiller.. Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arntsn Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 finner d meste både på tysk og vanlig ebay :) man må bare leite lenge nåkk :) har aldri lagt ut bilder før så hvordan gjør man d??? :p aha, har du noen direkte linker??;P hehe.. du registrerer deg på ImageShack® - Hosting og laster bare opp bildene der og legger ut link på forumet!:) Siter Gammelbilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 aha :) jepp ska laste opp bilder seinere :) skal se om jeg finner så sendrer jeg linker?? :) hva slags motor har du og hvor msnger rmp og km/t har du i speedn..? :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 B i L d E r . . . ? Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 dama mi har didital kameraet mitt å glemte å ta det med da hun var her i helgen, men bilder kommer nå til helgen når hun kommer igjen :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Skal du senke denne? Eg fikk problem med bakstillinga når eg senket fruen sin golf, måtte custom mekke 2 stag bak. så hjulene stod rett. slet ut 2 bakdekk på en mnd. etter eg custom mekket så slet eg ikke noe mer dekk en normalt. Når man senker disse så er ikkje bakstillingen bygget for dette, man får masse camber så er litt coolt. og toe inn blir helt feil og sliter dekkene. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 hadde ikke tenkt å senke, er så dårlige veier hær oppe i nord at det er ekstremt å kjøre med 18" felger.. man må kjøre rolig får å ikke slå felgene skjeive :p Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ikke senk? felger og senk er det første jeg ville prioriteret da, men men.. Trenger jo ikke legge den helt ned.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 ja isåfall skal jeg ha justerbart senkesett.. men synes selv bilen er lav nåkk, tar nedi fleste palsser hær jeg bor med orginalt og 18 toms felger. :) Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokki Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 gjort en del småting utpå formiddagen idag :) byttet skiltplater til vw-audi club norwegen, vasket biln utvendig, tømt bilen ivendig for småting, fjærnet kamei merket i grillen og demontert endel av gammel stereoen :) var uheldig i helgen som var, jeg kjørte på en dårlig brøytet veg .. merket en rar lyd under og da hadde handbrekk vaieren blitt røsket av på en eller annen måte :S noen vært borti dette før?? fikset med forlenginga av forsikring også idag så nå er bilen klar til å kjøres til russland å sote rutene :) Å mnd høydepunkt LØNNINGSDAG :D Siter - 2003 VW Passat TDI 4-motion X 2003 VW Golf TDI 4-motion (RIP) X 1999 Audi A4 1.6 X 1977 Opel Ascona B 1.9s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 ja isåfall skal jeg ha justerbart senkesett.. men synes selv bilen er lav nåkk, tar nedi fleste palsser hær jeg bor med orginalt og 18 toms felger. :) Slet med at golfen til fruen tok nedi selv før vi senket den, det originale understellet er shitty, regner med at veiene her i byen er like jævlig dårlig som hos deg, men golfen tar ikkje nedi lengre, men mye pga vi kjøpte ett bilstein senkesett. stivt som det skal. og man slipper at bilen bunner, noe som det gjør med originalt oppsett.-, kjører selv med 18", Vi kan senke den masse.men tror ikkje vi senket den mer enn 35mm ca.. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg