michaelaudi Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 har et bose anlegg i min 1993 audi v8..men får det ikke til å fungere..har kjøpt sånn overgang slik at det skal passe nye cd spillere der..men får ikke no reaksjon??? noen som har tips?:S ( har fått kobla til en gammel grundig spiller jeg hadde..men da spillte bare den ene aktive høytaleren...=S) Siter 1995 Audi RS2 2.2TQ 1995 Audi S6 2.2tq-kondemnert =/ 1993 Audi V8 4,2l-solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkel Bruer Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 har et bose anlegg i min 1993 audi v8..men får det ikke til å fungere..har kjøpt sånn overgang slik at det skal passe nye cd spillere der..men får ikke no reaksjon??? noen som har tips?:S ( har fått kobla til en gammel grundig spiller jeg hadde..men da spillte bare den ene aktive høytaleren...=S) Ja det er ødelagt, nei det er ikke ødelagt, det er dårlig kontakt, en høytaler er gåen, brudd i ledning! Prøv å sjekke litt så finner du det nok ut. Siter - '02 BMW 525DAT M-Sport - '99 Audi A6 2.7BiTurbo Quattro - '02 VW Golf 1.9TDI - '01 VW Caddy 1.9TDI [thread=129069]- '90 Audi 200 20v Turbo quattro[/thread] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg