marroc Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 til bilen min og har lest en del om hvordan, men finner ikke hvor jeg får kjøpt de akryl-stavene som trengs. De man får kjøpt på gardinbutikker, jysk ol. har kun de som er seks-kantet. Kan jeg bruke de eller er det best med de som er helt runde?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 Sikkert best med de runde, også lager du riller i de rundt.. Så lyset "sitter igjen" i staven.. Får dette hos en glassmester! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 hei, jeg var inne på Biltema Norge der hadde de fått et sett med 4 sirkler som var universal angel eyes man satte inn i sine egne lykter. De er helt runde og skal bare monteres på. Jeg har utrolig lyst til det jeg og. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Visste ikke at de hadde det på biltema. Lurer på hvordan de kobles. Rett på parklyset? Er regulateren innebygd? Og ikke minst... Hvordan blir de på en Astra G?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Februar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 29, 2008 Er ikke sikkert er nok bare ledninger, vet heller ikke om de skal på parklyset. De har det på biltema, kan se det på nettstedet dems. Kosta 300kr. lykke til;) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LunaTic_Drifter Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 er veldig enkel motering på... ingen ledninger eller noe, de er bare og putte inn i lykta! Det er selvlysende ringer som "lades" når hovedlyset er på.. lyser ca 10min når du har slukt hovedlyset... Siter *why drink and drive, when u can drift and slide!?* -00mod e46 "blacline" http://www.bilforumet.no/3-serien/240696-blackline-e46.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Hmm, noen som har bilder av dette? Ble litt interessert i å få gjort det med lyktene på Primeraen min, men vil se resultatet før jeg gjør det selv. Og ikke minst, er det lovlig? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 er veldig enkel motering på... ingen ledninger eller noe, de er bare og putte inn i lykta!Det er selvlysende ringer som "lades" når hovedlyset er på.. lyser ca 10min når du har slukt hovedlyset... Det du tenker på er de fluoriserende ringene som finne i blått og gult som man fester på H7 eller H4 pærer. Men i mai får Biltema inn løse angel eyes. Universal og til BMW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg