Hatleberg Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Er på utkikk etter et hvilket som helst effektanlegg til min Seat Ibiza 1.4. Er bensinmotor på 100hk som jeg ville hatt litt lyd i da. Husk at det er 03 mod, så er den nye typen. Men har ikke funnet noe særlig på nettet, noen som har forslag til effektanlegg til denne bilen? Joachim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 du kan jo kjøpe loffpotte fra torshov:) Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 du kan jo kjøpe loffpotte fra torshov:) finnes mange potter der:P EDIT: ble 2stk sorry Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Ikke en slik en davel? http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=seaibi31 Pedersens Racing Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Januar 31, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2008 Jøss flere med nyere Ibiza her.. Noen som vet om effektannlegg OG annet snacks til min '03 Ibiza TDi da? Finnes ikke stort på nett, men har hørt at det skal finnes en del morro til motoren til denne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hatleberg Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Ikke en slik en davel? http://www.supersprint.com/a_prodotti.asp?modello=seaibi31 Pedersens Racing Hvem forhandlere kan skaffe denne? Og denne gir grom-lyd eller? Noen som har peiling på det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg