naSSa Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hei, har fått for en tid tilbake en ikke så store riper på enden av døra mi.. Den har begynnt å ruste litt så tenkte jeg skulle gjøre noe med problemet! Lurte da på hva jeg trenger av utstyr og lakk, sparkel osv..? Trenger også noen GODE tips. Veit det er teit å gjørra det selv når man ikke har noe erfaring men får se etter at noen svarer på denne tråden her hva det blir til. Takk for allt som kan hjelpe meg med dette "lille" prosjektet! //naSSa Siter Hyundai Elantra GLS 1.6 2001 mod. Først, bli Så klikk deg inn på annonse min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Er vel bare å bruke søke funksjonen det, her er vel flere tråder, også sticky tråder som forklarer hva du trenger av utstyr og produkter for å utføre en slik reparasjon Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg