Gå til innhold

senking av audi 100 c4

Ranger emnet


smeden

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er vel nevnt fler ganger om senking, så et søk kan sikkert svare på mye.

 

Men jeg ville bare hevet på fjærer, evt med sportsdempere, dvs inntil 40mm senk. En 2.3E har et panhard-stag som ikke er helt glad i å være med ved mye senk, og det samme gjelder bremseregulatoren på bakstillingen...

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt opp til en selv hva man legger i det. Burde bytte dempere ved senkingen også..

 

Dempere, 4000

Fjærer, 2000-3000

 

H&R, Eibach, KAW er tips til fjærer

Bilstein, Koni til dempere

 

Er en stor tråd om emnet her fra før som Ola over sier..

 

Den sorte (gammelbilen) var senka litt vel mye bak ja.. var vel litt over 100 mm

 

Selv syns jeg KAW sitt 55/35 sett er fint (og billig). Kvaliteten over disse vet jeg ikke så mye om

 

Har H&R fjærer og Bilstein dempere på S4'n. Utrolig fornøyde med disse!

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjøpt på Powerzone. Dem er vel konkurs nå?

 

Fjærene jeg har er godkjent for alle avant med motoralternativene opp til 169 kw. Så de passer nok din også da :)

 

Finner produktbeskrivelse på H&R sine hjemmesider hvor hvilke fjærer du kan gå for. Mine senker 35 mm.. skulle gjerne vært senka litt mer, men men..

 

Pole posissions og kollevold leverer værtfall H&R nå tror jeg

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kjøpt på Powerzone. Dem er vel konkurs nå?

 

Fjærene jeg har er godkjent for alle avant med motoralternativene opp til 169 kw. Så de passer nok din også da :)

 

Finner produktbeskrivelse på H&R sine hjemmesider hvor hvilke fjærer du kan gå for. Mine senker 35 mm.. skulle gjerne vært senka litt mer, men men..

 

Pole posissions og kollevold leverer værtfall H&R nå tror jeg

 

hvor mye anbefaler du og senke min audi eg vill ikkje ha den så senka som din gamle bil men litt mindre og sånn at bile e like høy framme og bak ekke det dt som er normalt??

vw passat.... godshit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår