audiboyyy Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hei,noen som vet hvordan jeg raskest,enklest får fjernet dugg fra innsiden av frontlyktene mine på en audi A4 04 mod??føner?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 kjøpe nye, letteste måte og bli kvitt dugg på over lengre tid. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 hei,noen som vet hvordan jeg raskest,enklest får fjernet dugg fra innsiden av frontlyktene mine på en audi A4 04 mod??føner?? Dugg på innsiden av lykteglassa kan tyde på to ting, 1. At du har fått vann/fugtighet inn i lykta når du har bytta lyspære eller liknende, mulig løsning: tørke ut lyktene, hårføner kan sikkert brukes, men vær forsiktig. Etter tørking bør lyktene stå å "tempereres" før du setter i pæra og "lukker" lykta. 2. En eller flere av tetningene i lykta er utette og bør fikses for at dugg'en ikke skal komme igjen. Løsning, bytte lykt eller finne lekasjene og tette dem med lim eller annet tette middel (feks. silikon). Håper det kan være til hjelp. Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 borr hull i dekselet, slik at det kommer litt luft inn. elr ta ut en tapp elr 2 på bakdekselet. Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Januar 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2008 Det enkleste er vel å ta av "koppene" bak og ta med skotørka ut i garasjen og la den stå med slangene i lykta over natta :) Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Trykkluft kan og brukes men men måte. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg