Ryghers Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Hva har dere med Audi C4 gjort med anlegget deres? Hva slags høytalere ol? Har kjøpt ny spiller til min, men sliter med høytalere i dørene forran pga kjip ramme inni døra! Gjerne bilder også hvis noen har. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ja, er spesielle høyttalere foran. Har ikke gjort noe m min enda, men har tenkt å kjøpe slike: Audi 100 / A6 (-98), Poket drpaneler Bak tror jeg ikke det er noe spesielt med høyttalerne, men tror noen har hatt problemer med å få lyd i de originale etter å ha bytta cd-spiller. Deriblant meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Bak tror jeg ikke det er noe spesielt med høyttalerne, men tror noen har hatt problemer med å få lyd i de originale etter å ha bytta cd-spiller. Deriblant meg. Nei, bak er det helt normalt, der kan man også lage større hull hvis man ønsker det. Jeg har byttet de bak, men sliter litt mer forran, vil ha det så orginalt som mulig. vurderte de fra Transmedia, men slo det fra meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ok. Fikk du lyd i de bak uten å trekke nye kabler? Noen spesiell grunn til at du droppa de fra transmedia? Dårlig erfaring m firmaet eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 Ja, jeg fikk lyd bak, klipte av den kontakten som henger i døra, og lodda på den nye fra de nye elementene. Det er viktig å ta de samme kablene på begge sider da høytalerne slår ut/inn på samme tone, hvis du skjønner hva jeg mener? Ang. paneler fra TransMedia så vil jeg ikke bygge ut noe på døra, vil ha allt orginalt! Jeg har ingen erfaring med paneler fra TransMedia, så aner ikke om resultatet blir like bra som de lover! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Ok. ja, skjønner hva du mener. Tenkte jeg skulle se litt på det i kveld. Se om jeg får lyd i de bak. Hva slags bass har du tenkt på da? Transmedia har noen som du setter inn i stedet for reservehjul. Lurte litt på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hva slags bass har du tenkt på da? Transmedia har noen som du setter inn i stedet for reservehjul. Lurte litt på det. Blir nok ikke noe bass på meg, skulle bare ha litt mer lyd en de slit'ne som sitter i dørene :p Men nå er problemet mitt å få spillern til å fungere sammem med tenninga... Forrige eier har klipt over noen ledninger og skjøta rundt som er en gærning :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hehe. Har akkurat plukka ut høyttalerne i bilen min. Oi, satt en forsterker der.. :) Hvilke ledere brukte du for å få lyd bak der? Har ikke noe måleinstrument for hånden, så får ikke målt meg fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Har akkurat plukka ut høyttalerne i bilen min. Oi, satt en forsterker der.. :) Forsterker? Hvor satt den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CONeXXiON Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 På selve høyttaleren bak. Hehe. Var en plugg som var kobla til den. På den pluggen satt det fire eller fem kabler. Hvilke er til høyttaleren, og hvilke er til forsterkeren? Vet du det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Hmm! Hos meg kom det en dobbel ledning inn på 5.25" høytaleren og fra den gikk det egen kabel videre til diskanten oppe i døra. Fjærnet allt helt til jeg hadde den doble igjen! Klipte av kontakten og loddet denne på den nye 5.25" høytaleren så funka det fint hos meg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg