Joakim Andre Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Audi allroad lister til min Audi A6 Sedan 1998? Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rattatta Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 bs bildeler hadde en gang, men er slutta ser d ut som... Har bare skjermbredderne. Møller selger de, men til banale priser. ebay (tror d er d d heter) selger av og til også, men til stive priser... Hadde tenkt å sette de på min bil også + lakkere de og den nederste kanten i lik farge som bilen... Tror det hadde blitt bra ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Andre Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ja, det hadde blitt bra:D Jeg får bare ringe møller. . . Måtte jo renge dem når jeg skulle ha S6 grill Synes det er rart at det ikke finnes på nettet:s Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdaracer Skrevet Januar 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Om du sjekker med www.quattroco.no så har de slike lister.:) Siter -02 A6 1.8T AVANT -98 PASSAT -97 INDY 700SKS X-91 mod 626 X -01 Skoda Octavia TDI (kjerringbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Andre Skrevet Januar 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2008 Nice, takker:D De var dyre, men det koster å være kar:P Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg