Outrage Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hei! Vurderer å bruke en del av neste lønning på en e34, har alltid likt disse bilene og nå vil jeg ha en selv. Har funnet et par som virker intresante. Det jeg lurer på da er hva skal jeg kikke spesiellt etter før jeg handler? Mvh Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 BMW E34 - AutoPower Sjekk ut denne siden, der står det mye om hva du skal se etter :) Der står det også en sjekkliste som du skal se etter når du er ivei å prøvekjører og ser på bilen. Lykke til. E34 er meget behagelige biler, er på utkikk etter en sånn en selv jeg :) Siter Kai V BMWCCN #2244 Styremedlem BMWCCN M&R 2F2F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Ser ut som autopower er nede atm, får prøve igjenn siden. Takker for raskt svar:) mvh Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Bare hyggelig det :) Siter Kai V BMWCCN #2244 Styremedlem BMWCCN M&R 2F2F Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg