Beamer Screamer Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Har en radio/CD spiller som ikke er helt god. Denne er av typen Blaupunkt med avtagbar front og er et par år gammel. Har hatt problemer lenge med at greia mister strømmen når jeg trykker på enkelte knapper. Dette tror jeg kommer av at kontakten mellom frontstykket og selve radioen er dårlig. Har prøvd å gnikke og pusse på metall-kontaktene uten at dette har hjulpet nevneverdig. Alt i alt bestemte jeg meg for å leve med problemet. Men nå har det skjedd noe nytt: dritten slår seg på av seg selv! Anlegget skrur seg av når man slår av tenningen som på alle andre biler. Med nøkkelen ute har man mulighet til å slå anlegget på, og det skrur seg da av automatisk etter en time. Her for leden gikk jeg forbi bilen min noen timer etter at jeg hadde vært ute og kjørt, og så da at anlegget hadde slått seg på. Noen med ideer om hvordan det har skjedd? Dette er jo litt kjipt med tanke på at man risikerer at batteriet tappes. Anlegget er for øvrig helt standard, og er montert av verksted. Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg