Gå til innhold

Bestiller ny Lexus IS220d og har et luxus problem!

Ranger emnet


DCA

Anbefalte innlegg

Mandag blir det bestilt en ny Lexus IS 220d Sport til meg!:)Bilen skal være svart utvendig og den skal ha alt utstyr man får til de untatt takluke!

 

MEN jeg veit ikke helt hva slags farge jeg skal ha innvendig!

Valget står mellom hvitt skinn eller svart skinn.

 

er litt skeptisk på hvit men tanke på flekker, farge av fra bukser etc! noen som har erfaring med det? og hva ville dere valgt?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er litt skeptisk på hvit men tanke på flekker, farge av fra bukser etc! noen som har erfaring med det? og hva ville dere valgt?

 

Leathermaster og ErnstP selger begge produkter som hindrer lyst skinn å ta til seg farge.

ErnstP sin utgave heter Colorlock K23 og selges bl.a hos Skeidar:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvitt ser mer eksklusivt ut :) Men krever gjevnlig vedlikehold. rens 1 gang i måneden så holder de seg :) Hvorfor ikke være tøff og skape litt kontrast? Sort bil utvendig og innvendig blir da veldig ensformig?

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig at det ser mer eksklusivt, hadde valgt det i en maybach, m5, bentley etc.

 

Men i en "sport" bil så syns jeg det ikke passer.

 

m5 er vel mer sport bil enn en diesel bil! heh...

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m5 er vel mer sport bil enn en diesel bil! heh...

m5 er en sport sedan. M3 er en sport bil.

 

Du kan diskutere til du blir blå, men i en M5 så legger de mer vekt på det eksklusive enn på en M3 hvor de legger mer vekt på det sportslige.

 

At en M5 har en stor motor og går bra, er det ingen tvil om, men det samme gjelder maybacher.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...er det no å diskutere da :) er ingen sportsbil jeg har kjøpt meg ihvertfall :) bare heter det pga gearkassa og pedalene..hehe...er vel mer satset på ekslusiv enn sport :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips til deg DCA. Kjøp det du har lyst!

 

Hvitt skinn går an å beskytte og rense, men man bruker mer tid på vedlikehold av hvitt skinn enn svart. Men du får selv vurdere om hvitt skinn er verdt den ekstra tiden og pengene på vedlikehold.

 

Jeg personlig stiller meg et spm, hvordan er det å ha hvite sko, jo de blir skitne etter to ganger du bruker dem. Greit nok at buksene er ikke like skitne som asfalten, men du kan f.eks. ikke sitte i arbeidstøy, små barn kan nesten ikke sitte i bilen osv.

 

Det er rett og slett mye stress med hvitt skinn i forhold til svart skinn.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår