Gå til innhold

Kreft

Ranger emnet


Fredd4d

Anbefalte innlegg

En i min nærmeste familie fikk nylig beskjed om at han hadde kreft, og operasjon var ikke aktuellt, da spredningen var såpass stor at de ikke visste hvordan det eventuellt ville gå.

Derfor ser jeg da etter alternativ behandling, kanskje andre land og lignende. Men det er jo en jungel der ute, så lurte på om noen hadde erfaring med noe... Vær så snill, har dere noen forslag til sider, linker der jeg kan begynne, så er jeg veldig takknemmelig....

Ps: dette er ikke en tråd der jeg vil høre hvor fælt det er, kondolerer osv. Det har vi fått nok av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leit å høre. kjenner meg godt igjen, da det samme skjedde mormor for noen år siden. Hunn gikk til et sykehus i polen. Hun ble mye bedre, men måtte desverre gi tapt for kreften. Men tenkte du kunne få linken til sykehuset. Er noen svensktalende der også..

Santa Monica

Nissan Primera SRi 1996

X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onkel fikk vite han hadde kreft i 95. da ble den operert bort. nå i sommer var den kommet tilbake og var for stor til å kunne opereres bort. han fikk stråle behandling, celle gift og spiste to kvit løker om dagen. legene sa at de kunne ikke gi han mer celle gift eller stråle behandling siden kroppen er veldig svekket. men de nevnte en behandling med dyr eller som hadde vist effekt. noe bombe sikker behandling er det ikke men det er jo værd å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare leiter etter noen som har erfaring fra steder som har hatt en positiv effekt. Er hardt for familien det her, og som alle andre tenker vi på alternativ behandling når norske leger sier det er lite de kan gjøre. Skal visst prøve å holde det i sjakk med cellegift, men er uvisst hvor lenge han kan klare seg med det.

Har sitti foran pc`n konstant siden jeg fikk beskjeden, men finner ikke noe jeg har trua på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår