Gå til innhold

Trenger hjelp til kjøp av bil? hvilkeen type skal jeg kjøpe?

Ranger emnet


Eirik190e

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Mitsubishi Galant TDI.

 

De er behagelige å kjøre.

Gjerrig på drivstoff.

93-95 Modellene har lite problem med rust.

Motorene er skuddsikkre og kraftige.

 

Har altså en til salg jeg. Rustfri 93 TDI. Overhala motor.

 

hihi ;D

 

Ellers så er det en del bmw'er ute, de

er jo fine å.

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitsubishi Galant TDI.

 

De er behagelige å kjøre.

Gjerrig på drivstoff.

93-95 Modellene har lite problem med rust.

Motorene er skuddsikkre og kraftige.

 

Har altså en til salg jeg. Rustfri 93 TDI. Overhala motor.

 

hihi ;D

 

Ellers så er det en del bmw'er ute, de

er jo fine å.

 

 

Hvis fyren vil ha min. 150 gamp er vell ikke akkurat Galant TDI det han er ut etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkje kjøp deg Opel vertfall dei skulle ikkje eksistert. får rimelige bra biler for 50 000 foreksempel VW modeller ein passat går som berre det med 1.8 turbo og 180 hk.

 

Ikkje Opel

 

:hailvw

 

 

hahaha.. kjem frå en som har volkswagen.. liker du å ha alle problem, som du ellers ikkji burde ha kan du jo kjøpe volkswagen... det er biler som alle delene den er lagd av er dei aller billigaste som va å få kjøpt.. men liker du dumme problem og ein bil som ikkji går så.. hehe

 

hvilken bil du bør kjøpe kommer ann på.. kjøper du japansk så er vel det mest problemfritt, men ofte ein kjedeligere bil..

 

europeiske biler har dårlegere kvalitet men du får gjerne ein bil som er bedre på vegen og meir følelse..

 

biler generelt med over 150 hk og til ca 50 tusen vil vel neppe fungere problemfritt uansett.. da ville den vore verdt mer...

03 Lexus IS:)

97 Toy Hiace 4wd:)

72 Opel Diplomat V8:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjørte en 97(?) modell Galant 2.0L med nesten 600.000 på telleren (tidligere taxi), og det var faktisk litt futt i den. God å kjøre, og automatkassa var det ikke noe å si på. Kvalitetsbiler.

Fikk sansen for denne Mitsubishien og, faktisk :)

 

Diesel eller bensin?

 

bensinmotoren er sikkert sprek, men en G7 TD motor har vell ikke mer enn rundt 90 gamp?

 

Galant er greie biler det, men hadde jeg hatt 50K og ei grei inntekt hadde jeg heller kjøpt meg en støyisolert tysker. 5-serie eller noe i den duren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår