torben_vh Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 legger bare ut denne tråden en plass der den kansje hører hjemme, noen som mangler muligens 3 sett 19" audifelger skal være 19" i bildet! felger fra bergensområdet? vet om en tulling som muligens har de, prøv å hjelp meg folkens!!! henvendelser KUN om det kan være sammenheng torben_vh@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 For at det skal vere mulig å forstå deg skikkelig, kan du omformulere deg ein smule? Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 For at det skal vere mulig å forstå deg skikkelig, kan du omformulere deg ein smule? Han har sikkert kommet over stjålne felger til Audi. Og vil at audi eiere fra bergen som har blitt frastjålet felger skal sende han bilder av hjulene, så han kan finne ut om det er deres hjul. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FastFreddy Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ah, takker Yngvejos.. Siter Old man, old car. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torben_vh Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ah, takker Yngvejos.. kansje noe stresset mens jeg skrev inn, er bare det at jeg vet om en som stjal 3 sett felger hvertfall 2,var noe med gode dekk og bra bredde.. noen andre steder er det kan hjelpe å legge inn noe info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 VW - Audi club forumet kan være en god sak, men kan vel uansett greit å melde til Politiet? Slike ting er *utrolig* surt for de som er rammet. Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Blir pisseforbanna hver gang jeg ser noe om noen som stjeler fra andre. meld til politiet ja. Jeg tror faktisk du har plikt til å gjøre det dersom du vet om en ulovlig handlig. Er ikke sikker. men uansett. Meld ifra så de skyldige får straff. :) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torben_vh Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 VW - Audi club forumet kan være en god sak, men kan vel uansett greit å melde til Politiet? Slike ting er *utrolig* surt for de som er rammet. tingen er at jeg ikke vet kor de er, bare en som har snakket om de å beskrevet godt en liten tid tilbake, å han er hatet fra min side så jeg bruker tid på å prøve å løse for stakkeren som mangler de!, men nytter ikke med politi her i bildet når de ikke er hjemme hos vedkommende, eneste som nytter er å ta gutten å ikke la han gå før han nevner kor de er!! han er født ****89 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Ern en liten valp? Jeg hadde dratt han i øret ut til en skogkant og tuska han så hardt at han hadde bedt om å få lov til å vise deg hvor felgene befinner seg. ;) Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim Andre Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hahah Siter 98 Audi A6 1.8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg