tnrfd Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 I det siste har det begynt å komme en "romlende" ulyd fra bakbremsene. Kjører jeg over 20km/t hører jeg ikke noe. Har tatt av trommelen og sjekket inni der og alt ser fint ut. Bremsebåndene er ikke utslitte. Hva er det som kan bråke da? Siter - Honda CB750K 1977mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpioman Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 La meg si først en ting:jeg har skrudd på noen biler i årenes løp å har enda ikke vært borti at bremsene romler... De kan hyle eller pipe,henge på eller ikke virke i det hele tatt,men romling har det aldri vært. Mitt tips vil være å se over hjullager,som kan romle... jekk opp,ta godt tak i dekket å rikk litt i det... skal være minimalt me slakk der... Håper d hjelper ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg