Håkon81 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Jeg trenger tips til bra høytalere som passer til org hullene forran og bak i BMW`n. Hadde håpet å slippe basskasse i bilen, så det er en fordel om det er litt trøkk i dem. Trenger sikkert en forsterker også, den må kunne kobles på høytalerutgangene, siden jeg ikke gidder å bytte ut orginal navi`n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Jeg trenger tips til bra høytalere som passer til org hullene forran og bak i BMW`n.Hadde håpet å slippe basskasse i bilen, så det er en fordel om det er litt trøkk i dem. Trenger sikkert en forsterker også, den må kunne kobles på høytalerutgangene, siden jeg ikke gidder å bytte ut orginal navi`n. Send meg en mail, så fikser vi det. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg