Meling- Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Hei, jeg monterte turbotrykk måler i dag. Men fikk et sjokk når jeg testa det igjen. Viste bare 0.1 bar på full fyring. Men tror den gikk som før. Var hvertfall ikke store forskjellen om det var noe i det hele tatt. Mens i - viser den 0.6, som er normalt vell ? Har det noe å si om eksosen min er litt lekk ? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hm, kan du utdype det litt ? er det noe jeg gjør selv ? hvor mye koster nytt osv ? Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvis den går som før kan det jo være at måleren lekker luft så den viser altfor lite foreksempel. Hvis ikke ville jeg sjekka vag-com, og de nevnte tingene over. Mvh Rolf Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meling- Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 hm, ja skal vell merke det betraktelig mye vist den egentlig lader 0.1 stiger til 0.2 maks. men den er veldig mye på -0.4 til -0.6 er dette normalt ? bør vell gå øve slangen an gang til Siter - Audi A4 Avant 1.8T 96 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stene Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Ja, det er normalt. Den skal ligge på vakumsiden. Tipper det er dårlig montering som har skylden.. sjekk etter knekker på slanger.. Min ladda 0.5 en stund etter noe fiks.. Så jeg plukka av alt og satt det sammen. Var en pitteliten stein i T stykket... Etterpå funket det knall. =) Siter Audi A4 Avant S-Line Quattro 1.8T + BMW M3 Chassis |Peugeot 306 2.0 (Solgt) |WV Golf Avant 1.8 (Solgt) |Audi A4 B5 1.8T (Solgt) |BMW E36 1.8 (Solgt) |Audi 80 cc (Solgt)| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg