Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt nytt: luftfilter,oljefilter,topppakning til kadett c 79 1.2s :) ?

Ranger emnet


Einart

Anbefalte innlegg

hei noen som vet Hvor får jeg kjøpt: senkesett fremme 40-60mm?, orginalt luftfilter,oljefilter,topppakning til kadett c 79 1.2s :) ?

har biltema dette fks? hehe...

 

takker for svar:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toppakning kan du banke selv.. ;)

tror du kan få kjøpt olje- og luftfilter på biltema du kan jo skjekke ut nettsida deres. de har vel også kanskje pakning men det ville jeg ike kjøpt der tror jeg..:)

Det er flere andre kadetter osv som har samme filter så bare google det og finn ut.. ;)

 

OKå:D takk for tips!,, men hvordan sku eg banket toppakning selv? hehe er ikke inne på sånt så veldi egentli:P men om du har peiling på forgassere åsånt til 1,2s? vist du ser på siste innlegget mitt på "mitt opppussings prosjekt kadett c v8 kødda 1.2s" hehe så ser du kansje ka eg mener..og kansje du vet litt mer om sånt..om du tok deg en tur inn å såg da:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkte på biltema.no men der hadde dei berre kadett 79-85

1.3s ellernoe det minste som sto der....hmmm virke ikkje som dei har egentli:( hmmmmm.. nei va bare det at jeg tenkte å lakke litt på motoren...topplokket,,men hørt at topp pakningen blir ødlagt ellernoe vist man tar utav topplokket? hmm..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte nettopp 2 stk komplett slipesett (topp pakningssett) og "bunnsett" hos Nilsen Motor i stavanger 51881007. Filter o.l får du nesten over alt.

 

hmm okai:p ja har fått tak i nytt oljefilter som skal passe til kadett og så..og nye bremseslanger fremme er bestilt. nei var bare det at jeg tenkte å lakke topp dekselet...så blir vell toppakkninga ødlagd vist jeg hadde tatt den av...men jeg dreit i det og barre fannt framm sprayboksen og gikk løs på motoren med svart motorlakk til slutt:P ble fornøgd:)

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veng.no har oljefilter hvertfall.

 

okå takk uansett..men har skaffa meg ett nytt et nå..var ikkje problem heller:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist det er kunn toppdekselet som skulle av, så har Opel forhandlere denne kork pakningen i sitt sortemang enda. koster vel 80 kr eller noe.

 

ok,vanlig opelforhandler altså? hmm..har jeg ikke tenkt på...da kan eg jo gjøre ett forsøk på å ta en tur innom butikken der...vist det ikke finst en nettside dem har da kaansje?

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår