steingal Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 er det i noen tilfeller at opel kan ha laget omega 2 dørs? vil mene at jeg har hørt om det en gang.. Noen som vet?:wonder: Siter MY95 Subaru Impreza GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 oja hehe det så jeg ikke når jeg komterte biled, hvet du har modet det, men opel har nok aldrig produsert dette som en 2 dørs bil nei Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg tenkte faktisk seinest i går hvordan en 2 dørs omega ville sett ut. Det bildet du moddet ser jo veldig bra ut. Håper noen tar steget å gjør det med bilen sin en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 bra laga til ja ;)vurderer og hente fram vinkelkutter og lage meg en sånn :P Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 vinkel kutter? et sveise apperat holder vel :) Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 må ha begge deler bilen må delest i to først ;) hadde ikkje vert umuligt veit om folk som har delt i to biler før.. men veit ikkje om det er verdt og kappe bilen 20-40 cm for og få den litt finere Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 oi såg ikkje det før nå er jo berre b stolpen som er flytta bak hmm Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg