Hassa Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 fordi det er mye feil med de bilene der.og den forstillinga er bare helt utrolig å jobbe med... ja, det må jeg si meg enig i..Kjempe mye feil.. Eller ikke! Forstillinga har svakheter, men de fleste vw og audi fra den perioden har forsterket forstillingen. og forstillinga er ikke vanskelig å jobbe med, kanskje i forhold til en 240. Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crime Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 Har selv en passat 1.9TDI med automat (110hk) fikk chippa hos TS-racing. 146,2hk 318nm. går som et SKUDD nå. :) Anyways, passat er gode biler så lenge dem er vedlikehold riktig og har fått utbedra feil i forstillinga m.m. Gratulerer. :) Siter [o]Audi A4 Quattro 1.9TDI 155hk (chip) [x]Vw Passat TDI *KNUST* [x]Opel Astra F SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexern Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 btw, det er mye feil med de bilene der... jobber på vw verksted. det er de mest bedritne bilene å jobbe med... har ikke holdt på med noen 240 så det veit jeg ingenting om... Siter x 1983 sierra, 5 dørs - 1985 sierra, 3dørs prosjekt - 1991 crx vti, prosjekt - Mekaniker på VW Verksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Mars 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2008 Mye rart som kan skje med disse ja. Elektronikk, forstilling og bremser er litt dårlig. Men men, bilen er kjempegod å kjøre :D. Min har ikke mye feil, men litt er det. * Når jeg låser dørene med fjernkontroll, så blinker ikke altid blinklysene itl meg, men alt blir låst, og alarmen går på. *Varme i setet er borte (forsvant i vinter, så skal se nærmere på det, forsvant ibegge setene.). *Forstillinga, trenger å bytte litt der IGJEN :P. *Tror hjullagrene må byttes, mye hjulstøy nå (også med sommerdekk). Ellers er den i knall form. Orginal hele bilen. (uten om senkesettet ifra Koni da). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg