Gå til innhold

Photoblokker!!!

Ranger emnet

etg101

Anbefalte innlegg

Noen andre som så på Trafikmagasinet på Svensk tv2 istad?

Der testa dem hvertfall photoblokker sprayen.. og den funka faktigst..... skiltet sprayes tre ganger og nr ditt kommer ikke frem på bilder... kjekt...

klipp fra top gear med evo 8 mot nyeste subaru impreza sti prodriver med tiff needell var det også ... evo'n vant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by etg101

Noen andre som så på Trafikmagasinet på Svensk tv2 istad?

Der testa dem hvertfall photoblokker sprayen.. og den funka faktigst..... skiltet sprayes tre ganger og nr ditt kommer ikke frem på bilder... kjekt...

klipp fra top gear med evo 8 mot nyeste subaru impreza sti prodriver med tiff needell var det også ... evo'n vant :)

Jeg så det.

Grunnen til at den blokkeren virket så godt er at de ikke har utstående nummer på skiltene de testet på, som de fleste i sverige ikke har. De presiserte at politiet hadde gjort samme test, med typen som har utstående nummer, slik som i norge, og da klarte ikke sprayen å lure snuten.

Thomas

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LordSnick

Hørte jeg noen si bomringen :D hehe

BOMRING!! er det blits der da? funker ikke photo blokkeren slik at kiltet blir kvit med blitz bruk??? eller har jeg missforstått noe her? også vidt jeg vet, så er det ike blitz på bomringene, ikke i bergen hvertfall, der filmer de vell bare et visst tidspunkt på dagen, tar stikk prøver å sånt... eller??

mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

BOMRING!! er det blits der da? funker ikke photo blokkeren slik at kiltet blir kvit med blitz bruk??? eller har jeg missforstått noe her? også vidt jeg vet, så er det ike blitz på bomringene, ikke i bergen hvertfall, der filmer de vell bare et visst tidspunkt på dagen, tar stikk prøver å sånt... eller??

mvh

De har et ganske kraftig lys. Tror man må langt over 200 før de ikke fanger opp nummeret. skulle gjerne sett et kamera som får til det uten ekstra lys i nattemørket.

-fS

Lenke til kommentar
Del på andre sider