joakim johannessen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 jeg kjøper antageligvis en golf gti, voksenkjørt og gått 92000 km. Helt original. Det jeg har hørt jeg kan gjøre med bilen er å bytte kammer, grenrør, og effektanlegg. Da kan jeg få opp til 160 hp, men vil gjerne opp litt mer i effekt :D noen som har noen forslag ? har forøvrig planer om et beastmaster dietrich body-kit, og noen felger med skikkelig kant, og sorte klare frontlykter og røde og hvite klare baklykter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 for det første! er det en 8 ventiler eller 16v der er det 35 hk forskjell. er det 16v kan det nok stemme med at du kan oppnå rundt 160 hk med de delene der, i tilegg kan du porte og plane toppen for å få bedre luft flow. ellers får du chip til den, koster gryn å gir ikke stort mer en 10 hk tipper jeg. eller så kan du kjøpe deg turbo kitt. mye mer hest til omtrent samme pris. er generelt dyrt å trimme sugemotorer Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim johannessen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hmm, det er vel 16v tror jeg ;p 115 hester'n hvertfall. 8v er vel den med 108 hester eller noe? eller er det bare 2'er golf? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim johannessen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hoi, leste feil jeg ;P men da er det nok 8v da, siden det er såpass mange hester forskjell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ok denne ble levert med 150 hk 0g 115 eller 118 er ikke helt sikker. tror ikke du klarer å få 160 hk ut av denne motoren med de delene det er ikke så veldig mye å hente på sugemotorer, skal ikke si at du ikke får 160 for det vet jeg ikke, men hadde en kompis som gjorde det der med en bmw å den tror jeg han fikk mellom 17 og 22 hk ekstra i. Det er mye jobb å det er dyrt. så da vil det heller lønne seg å innvistere i et turbokitt, det er også dyrt, men du vesenlig mer hk med det Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim johannessen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okay.. noe forslag på hvor jeg kan se på turbokit da? :) har tenkt litt på det også, men har ikke peiling på prisen, og om det passer lommeboka :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 det er dyrt, ligger på rundt 40 lapper tipper jeg hvis du skal gjøre dette skikkelig. er nok noen på forumet her som har bedre peil på akkurat dette en meg. prøv å start en tråd ang turbokitt og pris så får du sikkert noen gode svar. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Å begynne å trimme 8v'en er vell "bortkasta" penger. :flushit: Men for all del du må jo bare gjøre det for det om, men tenker bare på at det du trimmer for med turbo på 8v kunne du heller f.eks bygget om til en større motor som kanskje er lettere å få godkjent? 16v el VR6? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim johannessen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 okay :P men jeg har etterhvert ombestemt meg litt angående bilen da jeg fant den her AutoDB.no hva tror dere? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 tror ikke jeg hadde nølt med å kjøpe den bilen, det eneste jeg ville ha sjekket er om den er import. de har et deilig drag helt fra bunnen av å helt til de sperrer. De er litt dyre å holde vedlike sån delemessig til motor men ellers er det vanlige vento deler å det finner du jo over alt. P.S. denne motoren må behandles pent. kjør den altid varm før du gasser på å har du kjørt hardt kan du gått la den stå 1 til 2 min på tomgang å roe seg litt. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hm. ville ha tenkt på den VR6en men den GTIen hørtes ut som et sikkert valg, 92000km er jo latterlig lite og du skal leite lenge før du finner en annen GTI med samme legnde :P selv om det er en 2. 0 8V. Hørt at 8vene er slitesterke motorer, men jeg kan ikke si at dette er sant fordi jeg har bare lest det en plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermanzen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 tror ikke jeg hadde nølt med å kjøpe den bilen, det eneste jeg ville ha sjekket er om den er import. Er nok ingen import siden det første i regnr er DF. Så strøken ut, kupp! Siter Mazda 323 GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 67000 er jo mye penger for en snart 16 år gammel bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakim johannessen Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 det mener jeg også, pluss at det ikke er skinn-interiør i den en gang ;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sx4ever Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Er nok ingen import siden det første i regnr er DF. Så strøken ut, kupp! det siste bildet er da ikke av den samme bilen! den har tysk skilt å andre felger. Siter AUDI A4 1.8T STV 1998 MOD X Mitsubishi L200 instyle 2.5di-d 2007 X Passat 130 tdi 2003 X Polo color consept 1.6 (nos)1996 X Golf 2.8 vr6 1993 X Audi a4 1.8T 1998 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.