cossiboy Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 lurer på om brock B2 7x15 felger går på 3'ern min uten valsing?:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 ingen problem, med mindre innpresset er helt på tur.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 det går flott. Vinterfelger? Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 vor mye senket ? skulle ikke vært noe problem , spørs ET ochså Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 justerbart;)senkes mest mulig..men 9x16 blir vel verre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 kommer an på innpress det Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 minst mulig innpress da som må til?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 hehe, nei, da kommer felgene altfor langt ut, men rundt 20 kanskje, da ser det nok bra ut.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 ja faen nå tenkte jeg helt feil:p bør gå med et 15 da?kansje:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 7" brede går nok fint med et15 ja, men 9" er jeg mer usikker på.. Men du har jo justerbart, så da er det jo bare å justere opp litt hvis det tar oppi:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiboy Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 ja sant d:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 jeg har 9x17 da med et 10.. går helt greit bak, men stikker utom 2 cm framme da:p 7x15 er vell ikke langt langt unna orginal bredden den så går heeelt fint:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 7.5 blir for smalt :p Hva med 9x16 ET 25 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaliber Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 7.5 blir for smalt :p Hva med 9x16 ET 25 ? m-hm, blir tamt d ja:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Januar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 ville heller hatt det ja, eller fått tak i 9x16 ET 35 og space ut 5mm. Da vil ikke felgene stikke noe spesielt langt utenfor heller, og samtidig ikke ta borti dempertårnet/demperene ved bruk av just. senkesett :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg