Golf1600TIC Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Driver å kobler opp Haltech`n i bilen, så skulle jeg stille inn dysene i haltech meny`en... Her har jeg 2 valgt.. 4 eller 8 Ohm peak and hold.. Dysene jeg har 16 Ohm.. målt på kontaten.. noen ideer ? finner ikke noe om dette i manualen heller...:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Det er vel 4.. og 8.. ampere peak and hold du mener... Velger hvor kraftig styrestrømmen skal være til dysene. Jeg kjørte 4 amp på lavohmdyser.. Send mail til Haltech sin tekniske avd. Du finner linken på hjemmesiden deres. Og er ment å være en tjeneste for nettopp sånne spørsmål! Svarer kjapt gjør de også! Ellers er det vel bare å ringe noen som selger Haltech, f.eks KRB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okei.. får prøve å høre der da :) bruker du haltech E6X ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okei.. får prøve å høre der da :) bruker du haltech E6X ? Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf1600TIC Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Okei.. Åssen er tuningen og slikt ? driver enda å kobler opp så artig å høre hva andre syns :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Okei.. Åssen er tuningen og slikt ? driver enda å kobler opp så artig å høre hva andre syns :) Jeg synes det greit å holde på med hvertfall. Har ikke prøvd noen andre merker heller da,så sammenligningsgrunnlaget er rimelig tynt! :) Er vel ikke muligheter for autotune på Haltech så vidt jeg vet. Men kan kjøre loop på lambda så den blir noenlunde på bensintilførselen på rolig kjøring. Ved full gass kobler loopen ut. Jeg fikk til en grei grovmap rimelig fort uten bruk av noe hjelpemidler på det første sprutet mitt.. Men har bredbandlamda denne gangen, så det blir kjekt å få fyra opp og begynt grovmappinga.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg