EirikA4 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 Hey Eirik :D Nydelig A4 du har her ;) Jeg bare lurer på en ting som jeg ikke forsto når jeg skulle koble til Angel Eyes mine, den passa perfect når jeg kobla den til men så var det noen svarte og røde ledninger som var løse, som mangla en plass å sitte? har du peiling på hvor di skal befinne seg? :S mvh Chruickshank :D:D ja ville nok brukt den linken Al3x ga deg, der forklares det meste;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 15, 2008 Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 veldig pen kjærre på deg nå .... quattro merket er must når man faktisk har det :) Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2008 veldig pen kjærre på deg nå .... quattro merket er must når man faktisk har det :) takkerobukker:D ja er jo det jeg også mener:rules: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy::happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: :happyhappy: Da var bilen fikset, skaden reparert og lakkert og den siste baklykta montert. i tillegg har hjula som jeg bestilte fra gummihuset.se annkommet posten tärnaby, så de henter jeg på lørdagen:yodude: men tror ikke jeg legger ut noen bilder før jeg har fått polert bilen skikkelig... Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Hehe jeg tror jeg legger ut noen bilder uansett:D nå gleder jeg meg til i morgen:titties: Hmmmmm, lurer på om jeg skal lese til historieprøven eller polere bilen og sette på felgene, før jeg drar på jobb???? HAHAHA:D Felgene;) mmmmnye har invistert i litt bilpleieprodukter, nå som sommeren nermer seg:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 8x18 med 224/40/18? Og btw, må ikke bruke bensin stasjonsprodukter på kjerra, kjøp deg maguiars eller autoglym.. Den der tyre shine'n du har der funker forresten jævlig bra, eneste er at den ikke "lasts for weeks" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 8x18 med 224/40/18? Og btw, må ikke bruke bensin stasjonsprodukter på kjerra, kjøp deg maguiars eller autoglym.. Den der tyre shine'n du har der funker forresten jævlig bra, eneste er at den ikke "lasts for weeks" ;) hehe ja fikk høre det på bilpleieforumet:x men jeg tror fortsatt det funker da, men blir vel noe annet etterhvert:D ja er selv fornøyd med tyre`n shine fra maguiars, er fin når en skal ta bilder;) du bomma ikke mye på hjula er 8,5x18 225/40/18:partyon: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 jajaja det ble lite historielesing, men ble iallefall en stk veldig ren og pen bil på meg med nye felger:D så jeg slenger ut noen bilder til dere, men da er kravet at dere gir meg en komentar om hva dere syns:partyon: :partyon: :partyon: mmmmlykkelig og fornøyd;);) turtlewax gjør iallefall bilen min nok blank å fin for mag:D kommenterkommenterkommenter!!!!!:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Flotte felger! Kommer sikkert en del kommentarer om at senk hadde gjort seg. Men mener jeg har lest at det skal du ikke. Så det er jo greit. Jeg skal heller ikke det grunnet steder jeg kjører. Derfor det står 17" på min da. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 blei ren å pen :) kjøpte litt produkter i dag jeg også så nå blir det blankhetskonkurranse :) pene felger Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Flotte felger! Kommer sikkert en del kommentarer om at senk hadde gjort seg. Men mener jeg har lest at det skal du ikke. Så det er jo greit. Jeg skal heller ikke det grunnet steder jeg kjører. Derfor det står 17" på min da. hehe ja det stemmer at jeg har sakt det, men kommer jeg over et billig justerbart som ikke senker så lavt på maximum slår jeg nok til etterhvert, men ja jeg bor oppe i en dal og er ikke akkurat de beste veiene hær akkurat så kan ikke være så lav:x _eSOo_ blei ren å pen kjøpte litt produkter i dag jeg også så nå blir det blankhetskonkurranse pene felger takktakk, hehe den er goo, jeg fikk ikke tid å legge på voks så det blir i morgen, jeg vasket den grundig la på lakkrens og så sealer, blir sikkert enda bedre med voks(aa) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 19, 2008 Rapporter Share Skrevet April 19, 2008 Smud:) liker bilen din! ble polering på meg i dag! Ble lekkert! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Skulle heller kjøpt 19" og senka til buene nærma seg dekka, da er fortsatt bilen høy under og det er ingen problem. Nå ser den bare rar ut. Men det er da bare min ubrukelige mening :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Smud:) liker bilen din! ble polering på meg i dag! Ble lekkert! tusen takk:D ja er artig med blank og fin bil, er nok fort å bli hekta på slikt kjenner jeg på meg:o Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet April 20, 2008 Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Gjett om;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg