EirikA4 Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Når d gjelder merket på hovedlyktene så er det fk men takktakk;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Når d gjelder merket på hovedlyktene så er det fkmen takktakk;) Å ja, nei da vet jeg ikke hva slags pærer du har :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 er 90 % sikker på at sonar og fk bruker samme pærer, allså h1. men står ikke detta bakpå det "lokket" du skrur av for å stappe inn pærene? Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Er vel egentlig bare å trekke ut ene pæra også :P hehe Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keikooo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Er vel egentlig bare å trekke ut ene pæra også :P hehe eventuelt! ikke så dum du al3x Siter [-]Saab 95 2.0t se - 2001 [x]Audi A4 1.6 - 1997 [x]Audi 80 2.0 - 1993 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 eventuelt! ikke så dum du al3x Hehehe.. jeg vet, jeg vet xD lol Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ja gjorde det i går, var H7, så nå er xenonkittet bestilt:partyon: Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Det blir niiice :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 ja vi får håpe det;) men tenkte jeg også skal bytte alle pærene i angel eyesene, noen som vet hvor jeg kan finne pærer som er ca 15mm lang med 4mm glassokkel?? syns de pærene jeg har idag gir et for gult lys:X Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderjr Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Tøff bil. bra utført.. ganske komplett:) Andre øyelokker. (helgående) og få montert ledningende dine på fangeren på innsiden. så blir den så si strøken!:) Hengerfeste er ingenting og skamme seg over. scooter må man ha med seg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audikiller Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 på Sonar lyktene så er det ikke lov og montere Xenon står en stooor merkelapp på lykta. Veit ikke hvordan det er med FK sine. Og lyktene skal være høyde justerbare... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 på Sonar lyktene så er det ikke lov og montere Xenon står en stooor merkelapp på lykta. Veit ikke hvordan det er med FK sine. Og lyktene skal være høyde justerbare... ja, jeg vet d;) lyktene er høyde justerbare, men ikke automatisk. derfor er det ikke lov å ha xenon i nærlysene, men jeg skal ha det i langlysene (der jeg har bruk for det)så det blir nok bra:titties: NilsskogJR Tøff bil. bra utført.. ganske komplettAndre øyelokker. (helgående) og få montert ledningende dine på fangeren på innsiden. så blir den så si strøken! Hengerfeste er ingenting og skamme seg over. scooter må man ha med seg takker og bukker:) hvis du har lest tråden min hadde du vist at det ikke er ledninger... men det er fikset nå. hehe, nei skammer meg absolutt ikke over hengerfeste, det gjør bilen mer mandig;) Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 ja nå tenkte jeg det var på tide med en liten oppdatering, har skjedd litt siden sist:m'm: slenger først ut noen nye bilder av bilen: åiåi ser dere hva jeg har blitt utsatt for? (en stk idiot):(: mmmliker fronten min: innsiden: som jeg sa hadde jeg bestilt xenonkit, det er nå montert: bestilte også noen 4300K ekstrapærer i tilfelle noe skulle skje..: her er merket, uansett om det sikkert ikke er det beste, så er jeg fornøyd med prisen som til sammen ble ca 700kr. Lyset: som dere så var det en baklykt som var blitt ødelagt i tilleg til bakfangerenmin:eek: av en tulling som ikke kunne rygge... så disse ligger å vente, helt til jeg får tatt en takst på skaden: hehe det ble mange bilder, men har hørt snakk om at dere liker bilder så...kiddie kiddie Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondoAudi Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Hvor kjøpte du gitterne i fangerene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikA4 Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 både bs-bildeler og nbs har "rs" gitter..:D Siter EirikA4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg