ojsteiN^ Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Jeg hadde tenkt å skaffe meg turbo til min G60. Hvilke turboer passer egentlig på G60? Hvilke turboer bruker dere? Foretrekker brukte turboer da jeg har lite å rutte med (atm)da jeg har kjøpt alt av slanger/rør, intercooler osv, mangler bare turboen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Mest vanlig med T3 60 og ATP manifold. Hva slags sprut har du tenkt å bruke? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Usikker enda. Hvilket ville du brukt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Digifant med passende chip, eller MS avhenging av hvor mye trykk du skal kjøre og hvor mye du kan gjøre selv. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ojsteiN^ Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Ok. Trenger også nye dyser , vet du om hvilke jeg kan gå for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 pleier å anbefale 308cc Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Hvor mye cc er de Grå dysene på? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg