Kenge Skrevet Januar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2008 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1751149 Noen som vet noe om denne ? Det var visst viberasjon i bilen, noen som vet hva dette kan være? Mellomakslingen perhaps? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2008 Viberasjon i bilen skyldes som oftest dekk og felg. Ellers må jeg bare si at E36 M3 er en herlig bil. Nydelig til lange turer med rolig tempo, og rå artig til turer med litt mer "aktiv/aggresiv" kjøring. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Hvordan er forbruket på disse bilene ? Bykjøring? Landevei? Blandet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Min erfaring er at det går endel bensin gitt. Men det er vel prisen man må betale for moro. Hvis jeg husker riktig ligger den på ca. 1 liter ved kosekjøring, og mellom 1,2-1,7 liter ved litt hardere kjøring. Men det er det jaggu verdt. :D Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henning- Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 dyrt da.. men er jo mye bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Det skal også sies at jeg aldri har vært borti en E36 M3 som bruker like mye som min. Di andre jeg har kjørt har faktisk en del lavere forbruk. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haug2k Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Hva skyldes at din bruker mer suppe? Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenge Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 ikkje så ekstremt ille egentlig! Noen har erfaring med papirer på disse ombygde bilene? har ringt på uttalige ombygde biler, få tall av dem er typegodkjent! Vanskelig å finne papirer og få dette godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Hva skyldes at din bruker mer suppe? Veit ikke helt, men bilen er chippet og fjerna toppfartsperra, så den har 307 hk (benka) istedenfor 286, også har den en del hissigere gassrespons. Turtallsperra er også flytta til 8000 rpm. Regner med det er derfor. Siter - 93 BMW E36 M3 aka Jondepon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg