Cheron Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Jeg har skaffet meg en cdx-m630 cd spiller... Jeg er nå nysgjerrig på hvor mange volt det er på linjeutgangene på denne?? Står ikke noe i bruksanvisningen.. Har lest den fra perm til perm.. Står ikke.. Noen som vet??? Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 fant ingen slik spiller, gammel ? Vel om den ikke skryter av det så er den sikkert ikke det Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 et år eller noe er den vel......... Finner masse på nettet jeg.. google ihvertfall.. Men ingen sider der jeg finner spesifkkasjoner.. :( Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 såg på nettbutikker i norge eg da. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Jeg vet ikke, men vil tru at det er 2v. Årets modeller får ikke 4v før du kommer opp i CDX-M850MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg har denne spilleren men finner ikke igjen papirene... Nå står det "CODE IN" i displayet. Noen som kan hjelpe meg med å finne denne koden? Vet dem står på papirene som fulgte med spillern... :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by NoLimit Jeg har denne spilleren men finner ikke igjen papirene... Nå står det "CODE IN" i displayet. Noen som kan hjelpe meg med å finne denne koden? Vet dem står på papirene som fulgte med spillern... :( Sender deg en pm, jeg :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hugoh Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hei. Tror du har en spiller fra omkring 1999-2002 slik ca. Er ingen ekspert men har holdt på med sonys dsp system og den spilleren er en av få som komuniserer med dsp enheten til sony. Og tar jeg ikke feil er det vel en slik black panel spiller? i alle m650 var det så du har nok en eldre men dog god spiller til tror veiledende pris var på rundt 5-6000 kr. Men ta kontakt med sony sentralt de har ofte litt av vært liggende igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg