rtbuggie Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Heisann. Har en MB E-klasse 250D 94-modell har allerede satt inn Mb Quart 5,25" frontsett, noe mac audio 5,25" bak og det drives av en Mtx 4kanaler som jeg ikke husker navnet på. men nå har tiden kommet for å få inn en sub også. Da lurer jeg på om det er en god måte å få lyden i i selve bilen på. det er tross alt en diesel tank bak seteryggen og stål i nesten hele hattehylla. er eneste muligheten å bygge en båndpasskasse, eller er det noen andre muligheter? Har tenkt på en dynabel 12" og en passende forsterker Noen som har erfaring med bygging i denne typen bil? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Båndpass opp i hattehyllen er nok den beste løsningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Noen som har erfaring med bygging i denne typen bil? -Rtbuggie Sjekk under matta i høyre hjulbrønn. Der har du nærmere 30 liter til rådighet og som bonus får du bassen forran i bilen!:) Eneste ulempe er at du trenger et element med liten innbyggningsdybde. Også må du støpe litt da, men det er jo bare morro. Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rtbuggie Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Jeg tror nok det blir en båndpasskasse bak. og da lurer jeg på om noen vet hva slags elementer som egner seg best i en slik kasse? har fått tilbud på mtx 5500 12" og en mtx 4501 (tror jeg den het) monoblokk. noen som vet om noen andre gode elementer og eventuelt forsterkere som egner seg i samme prisklasse? 4-5500?? -Rtbuggie Siter her var det en gang noen vise ord, og et par prosjekter SIGNATURREGLER: http://www.bilforumet.no/faq GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 f.eks Hertz HX 300 D sammens med dynaBel BF4501 vil funke godt :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg