Alliz Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har en Audi 100 avant 2.6L 1993 eller var det en 1994 modell?? Samme det, men har fått tilbud om et panel med hvite skiver og chrome ringer for 700,- Strøkent panel..står i maken bil som min,med samme type motor, men det er en 1995modell. Noen som vet om det vil passe i min bil og fungere riktig ?? det er kanskje noen som har prøvd dette å kan si meg om det funker ????? Alliz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 det eneste som har noe å si er om det er lik km teller på begge, kjørekomputer, oljetemp, oljetrykk og klokke. jeg bytta til s4 instrument i min 100 og det funka glimrende, men jeg måtte bare fjerne kjørekomputeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alliz Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 takk for info. Det instrumentpanelet jeg så på står i en 1995 Avant A6, instrumentpanelet så likt ut, men jeg tror km.telleren på A6`n var digital og på min er den ikke det, så da passer det vel ikke ??? Det er no dritt, for det er rå fine instrumenter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryghers Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 nei, skulle nok vært mekanisk km teller på begge. du kan jo sjekke instrumentskiver.no om du finner noe du kan bruke der... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg