Audisb4 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 hei var uheldig og braste i fortauskant her hin dagen:P hjulet traff beint på og flyttet seg ca 1 cm bak.men merker ingenting på rattet.kan ikke se noe som e blitt skeivt.muligens bærebruen som har flyttet seg litt bak? og en annen ting jeg har lagt merke til.det er at bakhjulene står sinnsykt langt framme i hjulbuen.er det noen mulighet til og få justert disse lenger bak.e såvidt jeg får på sommerfelgene mine(17``) mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-treme Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 hvis du ikke merker noe nå, kan jeg love deg at du merker det om en måned eller 2;) ...for da er dekka dine utkjørt;) Vil anbefale deg en 4-hjuls kontroll;) koster ca 750+moms Siter Ascona B ønskes kjøpt! Max 15 000! Minimalt med rust! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
20VQuattro Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 ja da ville jeg sett på bærebruer, for kjett å kjøre med det, det sliter alle stand ikke bare gummi, men foringer, lager å alle andre deler som er involvert Siter Verden er farlig ingen har overlevd enda! Lev Livet Kjør Audi! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg