mamolv Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 har fått tak i nyere 240 dører som skal på min 73 mod 145.men hvordan skal det gjøres med låskassene..?har sett en plass her på 140 trådene at det må borres et par nye hull i dørene..stemmer dette og vet noen hva slags låskasser jeg bør bruke?de fra 145 eller de fra 240?takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsn Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 har fått tak i nyere 240 dører som skal på min 73 mod 145.men hvordan skal det gjøres med låskassene..?har sett en plass her på 140 trådene at det må borres et par nye hull i dørene..stemmer dette og vet noen hva slags låskasser jeg bør bruke?de fra 145 eller de fra 240?takker for svar de gamleste 240 dørene går rett på mener jeg,vist du skal ha nyere dører må du bytte ut den plata som låsemekanismen i døra går inn i. det må bearbeides litt samt borre nye hull, for at d skal ca passe. Siter - Nissan Skyline R33 registrert - Bmw 320d M Sport 06 mod (x) Nissan 200sx s14a 98 mod blålilla (x) volvo 945 turbo vinterbil (x) Nissan 200sx s14a 98 mod rød + en del andre volvos å div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 de gamleste 240 dørene går rett på mener jeg,vist du skal ha nyere dører må du bytte ut den plata som låsemekanismen i døra går inn i. det må bearbeides litt samt borre nye hull, for at d skal ca passe. ok.takker for svaret.skal skru av de låseplatene fra den 240n da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast_740 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 den buen i høyde med dørhåndtaket på dørplata annerledes enn på de gamle dørene...? eller meg som surrer nå?;P Siter Biler nå: 1990 740(FK,940 etc) 1973 144(bruksvogn) 1987 740 (bruksvogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mamolv Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 den buen i høyde med dørhåndtaket på dørplata annerledes enn på de gamle dørene...? eller meg som surrer nå?;P det kan hende.har ikke sett så mye på det enda,men er vel ikke så stor forskjell der sikkert.vil bare ikke ha disse trekantrutene jeg har nå.de er utette og låsingen på dem er dårlige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg