oeb Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Har ikke tilfeldigvis noen flere bilder fra den løpsbilen innvendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TitaniumRods Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Så det blir mer sånn som dette? Nå er dette veldig langt bak på denne da men. Jeg mener det er bedre å feste hovedbøylen før opphøyningen av gulvet, for å kunne lage fester i kanalen, så ikke gulvet får hele bæringen av velteburet. Har selv veltet med bil hvor gulvet har sprukket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Så det blir mer sånn som dette? Nå er dette veldig langt bak på denne da men. Jeg mener det er bedre å feste hovedbøylen før opphøyningen av gulvet, for å kunne lage fester i kanalen, så ikke gulvet får hele bæringen av velteburet. Har selv veltet med bil hvor gulvet har sprukket. Ja det blir nesten slik, men ikke fullt så langt bak. sveiset inn en 4mm plate i dag, den er 13cm bred og går fra kanten av opphøyningen og bak til innerskjerm, tror den ble 32cm lang. Den ble da helsveiset i gulv, rundt innerskjerm og langs siden. Sveiset fast 4stk 8mm muttere under platen før den ble sveiset fast. Tror det ble et bra feste, skal prøve å få tatt noen bilder i morgen... Røret bakover skal jeg ha litt høyere en det på bilde, skal ha det inn mellom innerskjerm og hattehylla på den skråkanten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Har begynnt på bur, se link. Burbyggingen starter mitt på siden. http://www.bilforumet.no/prosjektforum/142905-242-t5-prosjekt-242-t5-59.html#post2109337 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg