xZoPpY Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei der. Er i en litt vanskelig situasjon for tiden, saken er at jeg går lærling som båtbygger, men vil ikke få dette godkjent pga masse styr i og med linjen ikke er starta opp enda og jeg har gått mekanisk for noen år siden og vil derfor ikke få det godkjent i og med at dette går under nye "TIP". Ihvertfall.. nå må jeg finne meg et annet alternativ der jeg kan se fagbrev i vente. Jeg har stor interesse for motor, skru og mekking og det er alltid det jeg har tenkt på.. at jeg må bli noe innenfor mekanisk yrke. Derfor, sitter jeg nå og vurderer å søke om å bli hjelpearbeider som bilmekaniker privatist, for å ikke kaste bort flere år på tull. Derfor søker jeg deres hjelp, fra noen som har erfaring med å være hjelpearbeider som mekaniker. Hvordan fungerer/fungerte det og har dere noen gode tips å komme med til dette? Jeg vil og gjerne spørre dere, om dere kan foreslå gode bilverksteder som tar inn lærlinger/hjelpearbeidere og følger dette skikkelig opp i Bergen? :) Setter stor pris på hjelp! Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 liker du store motorer ? da mener jeg VIRKELIG STOORE MOToRER for eks lastebil ? kan ta en prat med sjefen vis du er interessert. Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 lastebil?? nei nei :) store skipsdieseler som gjelder :D Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 kan iallefall også anbefale mekaniker tunge kjøretøy. er selv lærling på team trafikk i trondheim. skrur på trondheims by-busser:) hadde selv mest lyst å gå lette kjøretøy men angrer ikke en dritt den dag i dag:) mye letter og bl.a komme til og skjønne ting, for å nevne noe. selvfølgelig er det arbeid som kan være tungt men det finnes stort sett hjelpemidler til det meste:) nevner det for deg iallefall:) Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 men er det ikke lurere å begynne med lette kjøretøy da man selv som regel kjøre lett kjøretøy, slik at man kan bruke den man lærer på sin egen bil. Ikke det at tunge og lette kjøretøy er som svart og hvitt. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xZoPpY Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Hyggelig det Ghost, men er nok lette kjøretøy jeg tenker meg ja =) Dere som kan svare meg på spørsmålene og komme med noen få tips så hadde jeg satt pris på det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Er det ikke bare å søke a? :) evt ta en runde og høre om det er noen som trenger folk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg