mrsinder Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Heisann, vurderer å bytte ut mondeon med noe større, så har en 850 2,5 144 hk på hånda. Det er en stasjonsvogn, gått 151, har noe småbulker på panseret, men dette skulle visst eier ordne. Ikke noe stort mer å si om bilen egentlig ,veldig strøken, bilen har service hefte visstnok, så reg reim er byttet på intervallet sitt. Det jeg lurer på, er om clutchen. På min mondeo er clutchen omtrent ny, og den er hydraulisk og veldig lett å trykke ned. Når jeg prøvde clutchen på 850`en, var den noe hard syntes jeg. Den slurra ikke, og tok ikke hardt ute. Kan det være fordi det er wire-clutch og de skal være litt hardere? eller kan den enkelt og greit være slitt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Er vel intern hydraulisk clutsh på disse 850'ene mener jeg.. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg