OleC Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Bilen min er nå tilalgs:Her Finner du bilder av den. Den sleges grunnet umulige forsikringsfolk om har kødda det til for meg. Er du intressert ta kontakt. Mail eller tlf. (olechristian@jwcompetition.com/93226056) Bilen er eu godkjent i okt 2003 og har helt ny cluch. kun gått 1000 km, det er noe rust, men den er støken innvendig. Gi meg et bud. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Evt interessert i å bytte den i annen bil? En VW variant 1970 modell (veteran)? Billig forsikring og null årsavgift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 tør jeg spørre hvorfor de har fucka d opp for deg? pris ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 De sa en ting og gjorde noe annet. hovedforfall på forsikringen var 01,11,03 siden det ar vært, så må jeg avskilte bilen for å få igjen penger. forsikringen havnet på 9000 kr. hater Vesta. nå blir det golf 1 ls 1977 modell. 5000 kr med full kasko(skal ikke ha full kasko damen... billig alikevel) pris på bilen er foreløpig 8500 kr(det er budet jeg har fått) en som skal se på den i morgen, han var intressert å gi 10 for den. tiden vil hvise. selges til høystbydende... Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg