killergolf Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Heisann Har idag fått en god bil til, nærmere sagt en Vw Caddy 87' 1.6 Diesel:pimp Det fulgte med 1.6 Turbo Diesel motor i prisen, pluss mye ekstra turbo deler til samme motor. Dette er noe jeg har tenkt å prøve og montere på 1.6 jeg har liggende i kjelleren. Det som skal gjøres i første omgang er å skifte dør/dører og pusse/sandblåse bort all rust på de andre delene. Her har dere noen bilder: Og sist, men ikke minst begge beistene mine sammen:hailvw Håper på noen tilbake meldinger om kjøpet.. MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Se der ja! en del mer rust enn på min! Men en ting.. håper du skal ta av kapellet på den! for det ødelegger sjarmen med bilen! Grattis med caddy pick-up! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Se der ja! en del mer rust enn på min! Men en ting.. håper du skal ta av kapellet på den! for det ødelegger sjarmen med bilen! Grattis med caddy pick-up! Ser ut som det er en del rust, men er kun dørene nesten som er hard medtatt.Grunnen til at førerdøra er så rustet er bulk, kapellet skal av, men står på i vinter for å slippe at hele plattet min er FULL av snø:D Digger stuket på disse Caddy'ene jeg, tenker det skal begynnes og slipe rust imorgen. MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valvoline Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Dette kan fort bli en stilig bil. Skal du beholde den hvit, eller blir det hellakering? Siter 93" E30 Touring. X-85" VW Golf 2. Prosjekt:http://www.bilforumet.no/golf-ii/191420-vw-golf-2-f-rstebil-prosjekt.html -91" E30 Touring -97" VW caddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Dette kan fort bli en stilig bil.Skal du beholde den hvit, eller blir det hellakering? Det er ikke stort som skal til på disse nei! Vurderer å hellakkere bilen opp igjen i samme farge, eller skifte! Tror jeg går for hvit med BREDE 13" stålfelger å masse fin senk. Skal også ta å bygge 2,5" anlegg opp av platten i rust fritt når turbodiesel motoren er på veiv inn! Gleder meg rett og slett til å få startet skikkelig med den. MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 Er det noe framgang her? Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Mai 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Er det noe framgang her? Litt fremgang er det. Skal hente turbo motoren søndag, også er den litt demontert. Ellers så skal vel rust begynne å forsvinne snart.. Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet Mai 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Ka turbo motor da? Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Mai 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2008 Ka turbo motor da? Bare en 1,6 Turbo Diesel motor, hentet motoren igår men har ikke bilde akkurat nå. Har også en grei 5 Trinns Carvelle kasse og bunnpanne++ si ifra om dere trenger! MVH killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killergolf Skrevet Mai 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2008 Da har jeg drevet litt med Caddyen i helgen som var itilegg til litt cross skruing og noe rust arbeid på en Bmw... Fikk pusset øvre del av dørstokk og litt på bakskjermen ellers veldig lite! Har funnet 2 små hull på dørstokk på førerside som skal sveises i helga, og da skal hele siden på bilen være ferdig! (utvendig) Her er litt bilder fra helga's arbeid: Her er noen bilder av 1600 Turbo motoren som skal vaskes og lakkes før den skal inn: MVH Killergolf Siter Vw Caddy 1987 Soon TDIC X biler: Volvo 240 Gle 1986 Savne på Vw Golf 1992 "Old Vag's never dies, they only go faster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg