Sikaflex Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 hei lurer på å kjøpe meg 960 3 liter me 24 ventiler,, Lurer litt på bensin forbruk på en slik bil. og om det er lett å få tak i div, slite deler m.m til en slik bil? å om motoren er en bra motor eller om det er like dårli som motoren i 760? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Hei Bensinforbruket følger høyrefoten, min har kjørt på ca literen på milen, men med tung høyrefot så er ikke 1,4-1,6 noe problem Slitedeler er ikke vanskelig å oppdrive, Bilextra på R-senteret skaffer nok det meste. Motorene er bra, men man bør gjerne styre unna de tidlige modellene da registerreimen på 91-95 (sånn ca) er av den smale typen som må byttes på 45000. Nyere modeller (s90 og v90) har skiftintervall på 120000 km. Disse har en bredere registerreim.. Lykke til Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hei Bensinforbruket følger høyrefoten, min har kjørt på ca literen på milen, men med tung høyrefot så er ikke 1,4-1,6 noe problem Slitedeler er ikke vanskelig å oppdrive, Bilextra på R-senteret skaffer nok det meste. Motorene er bra, men man bør gjerne styre unna de tidlige modellene da registerreimen på 91-95 (sånn ca) er av den smale typen som må byttes på 45000. Nyere modeller (s90 og v90) har skiftintervall på 120000 km. Disse har en bredere registerreim.. Lykke til okey.. var snakk om en 92 mod så er vel den med dårli register reim de da.. modell din er da? kansje jeg heller skulle satse på 940 turbo.. Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg