trygvleo Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 hei. har en bil som jeg skal selge. Bilen er reg på min bestemor som ikke lever lengere. Kan f.eks jeg få moren min til å skrive under??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Ved eiers bortgang må det legges ved kopi av skifte-/uskifteattest. Ved omgjøring/konkurs/fusjon av firma må firmaattest legges ved. Du kan lese mer om dokumentasjon for omregistrering på siden jeg har åpnet for deg. http://www.vegvesen.no/cs/Satellite?c=Page&cid=1063969791511&pagename=vegvesen%2FPage%2FSVVsubSideInnholdMal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 det største problemet her er jo at bilen formelt sett tilhører dødsboet da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg